FÖRSTA ADVENT! :D

Idag är det första advent & det är riktigt mysigt här hemma :) Imorse drack jag en kopp jordgubbste & åt grovt bröd med tomatskivor på, helt underbart gott :) Satt där vid köksbordet tillsammans med mamma & så tände vi första ljuset i adventsljusstaken & lyssnade på julmusik :) Vilken julkänsla & vilken stämning! :D Längtar riktigt mycket!

Igår hyrde jag & älsklingen film, köpte lite lösviktsgodis & hade mys :) Vi såg filmen "vicky cristina barcelona" & jag vet inte riktigt vad man ska säga om den filmen, inget jag rekommenderar i alla fall!

Ikväll ska vi träffa en gammal lagkompis som är i stockholm över helgen med sin kille :) Blir ett restaurangbesök & snacka lite skit, ska bli trevligt :)

Hur firar ni första advent? :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tess



Jag skickar Lina till Ica för att köpa lussebullar, det är riktig julstämning det :D

2009-11-29 @ 13:27:50
Postat av: Grodan

Jag åker och köper en adventsljusstake på kompisföretaget RUSTA med dig :D

2009-11-29 @ 16:12:17
Postat av: emmet

haha skickar lina, det är rätt ;)



hahaha grodan, ja det blev en som man får bygga själv ;) hahaha :D

2009-11-30 @ 10:18:30
URL: http://floorballemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0