FÖR ER NYFIKNA MÄNNISKOR ;)

vem tillbringade du minst två timmar med idag? måste bli mamma

hur löd ditt senaste sms på inkorgen? från felix, lite reklam om hans nystartade uf-företag - orkar inte skriva hela -

föredrar du att ringa eller skicka sms? sms

när såg du senast din mamma? för ungefär 45 minuter sedan 

när vaknade du idag? oj, har vaknat många gånger men gick upp vid 9.50
vart tror du att du befinner dig om tio år? det får tiden utvisa :)
vad sover du i? beror på :) 

vad dricker du helst till frukost? te/kaffe/oboy

känner du någon med samma födelsedatum som dig? min mosters man arne

vill du ha barn? nej

vad spenderar du helst pengar på? andra, om inte så kläder & aktiviteter

äger du dyrbara smycken? beror på vad man anser som dyra, men ja

vem är den roligaste människan du känner? oj, det varierar

Vilken är den roligaste ”kändisen” du vet? ingen aning

vad har du närmast dig just nu som är rött? en ljuslykta & en blomma

dansar du i bilen? nej men klart man rör lite på sig om det spelas fartfylld musik ;)

vad ska du göra ikväll? träna innebandy

har du några syskon? nej, jag är ensamt barn

preventivmedel? neej :P

föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa förhållanden, är i ett just nu
är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag är förlovad, så jag är i ett seriöst förhållande nu <3

har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej, absolut inte!

hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 2 ½ år den 25:e november :D

har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ohja!

vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? jag saknar dig me älskling :$ önskar verkligen att jag var hos dig :$ älskar dig verkligen mer än mest, kyss <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, jag känner på mig att jag kommer böla till filmen :P haha

2009-11-19 @ 15:15:08
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0