BLANDADE KÄNSLOR..

Hemma från träningen, nyduschad, ätit macka med ost & druckit en kopp jordgubbste :) Idag var det riktigt skönt att träna, en rolig träning med mycket rörelse :)

Börjar fundera på om jag håller på att bli sjuk, har ont i huvudet till & från & det har blossat upp ett nytt munsår också & det är tecken på att jag börjar bli sjuk :/ Så imorgon blir det att kurera sig hemma & bara ta det lugnt innan vi ska på bio - twilight new moon - :D

Samtidigt är jag riktigt irriterad - tänker inte nämna varför men det här är fan riktigt sjuukt! :( Förstår inte vad folk har för problem! Kände bara att jag behövde få ur mig det! Så, nog snackat om det här i bloggen!

Tänkte börja krypa till kojs, är trött & det bästa för kroppen när man börjar bli sjuk är sömn! Saknar min älskling som säkert ligger & sussar sött nu, stackaren ska upp vid 04.00-tiden för att jobba! Tänker på dig gumman! <3

Sov gott alla läsare :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Madicken

Allt bra?

Ha en bra Fredag! ;)

2009-11-20 @ 00:38:15
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stackare som håller på å bli sjuk! :( Hoppas det blir bättre snart :)<3

2009-11-20 @ 13:19:15
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0