ALLT & INGET..

Igår kväll hade jag en rolig kväll på facebook med min kusin annika, mycket flum & tokigheter :) Haha, ibland är det skönt att bara få ut allt took inom sig :D Facebooks tester kan leda till mycket roligt ;) Tack för igår kusin! :D I love you!


Idag skulle jag eventuellt ha jobbat men så blev inte fallet :/ Gick ned till ica för en liten stund sedan för att inhandla lunch & när jag kom hem fick jag ytterligare en insulinkänning - inte kul det däär! Har precis ätit knäckebröd med ost & druckit ett glas oboy så nu känner jag mig lite bättre :) Snart blir det väl dags för lunch med - potatissallad & köttbullar - :)

Ikväll är det innebandyträning för min del - så mycket det går men förhoppningsvis så går det! :D Ska äta rejält under dagen så ska det nog ornda upp sig :)

Imorgon är det dags att inta biostolen - twilight new moon! :D Som alla har längtat! :D Hoppas bara älsklingen mår bättre, premiärbiljetterna har varit bokade ett tag & älsklingen som har längtat så fruktansvärt mycket till denna film! :) Jag håller tummarna & hoppas innerligt att hon orkar gå med :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅHH!!! Jag ska se den ikväll :D:D:D:D:D Sjukt taggad!

2009-11-19 @ 13:37:49
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: katta

jag ska se den på lördag, hoppas den är lika bra som ettan!!

2009-11-19 @ 14:19:30
URL: http://imneveralone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0