SHOPPING! :D

LÖRDAGS;

Bjuder på två bilder på mig från i lördags innan vi gick hem till katta för födelsedagsfirande & sedan utgång. Fick 2 riktigt bra bilder på mitt hår, där man ser färgen ordentligt :) Håret är stylat med mina nya produkter som jag fick i julklapp & jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dem! :D Tack bettan för tipsen på hårprodukter! :D

 

IGÅR;

Igår blev det en riktig myskväll med älsklingen. Sprang ner till ica & handlade alla ingredienser till tacos & sen handlade vi så att vi kunde dippa grönsaker också. Hyrde även film ; Wallander-skytten! Den var bra! :D

Bjuder på en bild - grönsaker & dipp samt filmen vi hyrde! :)




IDAG;

Idag bär det av till täby centrum när älsklingen har slutat jobba. Ska kika i lite affärer & försöka hitta några nya plagg inför nyårsafton! :D Ska bli riktigt trevligt faktiskt :)

Vad har ni för nyårsplaner?

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Vi gick ut i Norrtälje på trädgårn.



I nyår ska jag på fest hos en polare, sj då?



Kram

2009-12-29 @ 00:42:40
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, bara dem närmaste :P

2009-12-29 @ 11:33:06
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0