ONSDAG!

IGÅR;

Igår åkte jag & älsklingen en sväng till täby centrum igen för att se om vi kunde hitta några kläder till mig men jag fick inte med mig några kläder hem denna dag heller. Hur som helst, åt middag med sofia innan matchen :) Caperio vann över TT & domarinsatsen var bedrövlig. Ssl behöver nya domare. Dem håller sjukt låg nivå! Tråkigt :(


IDAG;

Sitter hemma & bloggar, tittar på recept inför nyårsmiddagen då det blir trerätters :) Inte hittat nåt direkt men har några förslag ändå så får se om det går hem hos dem andra! :D Ska träffas alla & handla idag :) Därefter ska jag & älsklingen åka in till stan en snabbis! :D


Jag måste bara säga att jag har världens bästa flickvän, älskar henne sjukt mycket! <3


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0