NYÅRSAFTON! :D

Som alla vet är det nyårsafton idag & det är bland de roligaste dagarna på året om ni frågar mig! :D Jag kommer fira nyårsafton tillsammans med min flickvän & med några kompisar, kommer bli grymt roligt! :D Igår handlade vi all mat & såhär ser nyårsmenyn ut för oss..

Förrätt; bruschetta
Varmrätt; fylld kycklingfilé med bakpotatis & grönsaker
Efterrätt; cheesecake

Kommer att bli grymt gott, eller vad säger ni? :) Vad står på er meny ikväll? :)

Tänkte även slänga upp lite bilder på min nyårsoutfit & för er som känner mig så vet ni ju redan vad jag har för stil. Och för er som inte känner mig så lär ni ju märka det nu ;) Jag gillar mer lite "manliga" kläder, är inget big fan av klänningar & dylikt, med andra ord - jag är en typisk pojkflicka! :D


  

Jeans; Jack&Jones - 899 kr?

Skärp; Jack&Jones - 249 kr

Skjorta; H&m - 199 kr
Slips; H&m - 99 kr 


ÖNSKAR ALLA LÄSARE ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! ;D FIRA ORDENTLIGT! ;D
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0