LUCIA..

IGÅR!

Inflyttningsfesten hos grodan igår var trevlig, bjöd på en hel del skratt ;) Så det var helt klart en bra kväll! :D Lite dricka & sen blev det en tripp till mc donalds! ;) Tänkte bjuda på några bilder också på min outfit som jag tillslut blev nöjd med! :) Skjorta & slips! :D


 

Kan inte riktigt säga varför, men är väldigt förtjust i den sista bilden. Det finns något i den som tilltalar mig! :)

IDAG!

Idag har jag bara varit hemma & tagit det lugnt, varit ner & handlat. Ikväll när älsklingen kommer hem så ska vi äta middag, ta upp julgranen & pynta den! :D Sen ska vi gå hem till älsklingen & skriva några julkort! ;)

Ikväll klockan nio på kanal 5 sänds en jättebra film som jag har sett ett x antal gånger, men den är så bra! Skicka vidare heter den, absolut ett filmtips!

Tänkte avsluta detta inlägg med att säga ; grattis vännen på födelsedagen! :D


Kommentarer
Postat av: desiree

2009-12-14 @ 07:04:49
URL: http://uö
Postat av: desiree

Tack så mycket ems! :D Så fint & sött av dig att skriva om mig i din blogg :D wiie! :) grattis till mig :) <3 saknar dig! :/

2009-12-14 @ 07:05:56
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0