JULDAGEN! :)

Igår var det julafton & jag firade hemma hos min kusin tillsammans med resten av min släkt :) Vi satt & pratade, tittade på kalle anka, åt massor med mat, fikade & öppnade julklappar.. Hade riktigt mysigt :)

Därefter åkte jag hem till älsklingens moster där dem firade & var där några timmar, trevligt trevligt :) Spelade monopol & jag blev pank först, haha! :D

Tänkte slänga upp bilder på vad jag fick i julklapp i år :) Glömde dock att fota 2 saker, ett presentkort från älsklingens mamma & en jättefin ljussak som jag & älsklingen fick tillsammans från min kusin. Den ska vi ha i vårt framtida hem! :D Citerar kusin annika "Ja, tanken är ju att ni någon dag ska bli sambos" haha! :D

    
   

Siv & Arne ; badlakan & biokort
Mamma ; pengar & hårvax
Älsklingen ; presentkort ginatricot, björnborg trosor, osis+ pulvervax
Älsklingens syrra ; Guldring (örhänget)

Tack för alla presenter, blev jätteglad! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina julklappar :) Jag fota aldrig mina, men jag fick oxå biokort :D Kramis

2009-12-25 @ 21:29:46
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0