HELGRESUMÉ! :D

FREDAG;

I fredags blev det överraskningsmiddag för älsklingens mamma som fyllde år, fläskfilé med grönsaker :) Salladen bestod av - babyspenat, romansallad, småtomater, röd&gul paprika, gurka, rödlök, avocado, fetaost & rostade pinjenötter - verkligen supergott :) Därefter blev det lugnt, tittade på tv & bara slappade..

LÖRDAG;

Började med match hemma i hammarbacken mot bollstanäs, ett mycket spelskickligt lag som jag tycker ska upp i division två efter den här säsongen! Blev förlust men jag tycker att vi kämpade på bra ändå & det bästa med oss är att vi fortfarande ler efter en förlust ;) Inte alla lag som kan det..

Därefter var det fest på schemat! :D Bettan färgade mitt hår som för övrigt blev sjukt snyggt ;) Får försöka fånga det på bild & slänga upp på bloggen senare idag - jag lovar inte att den kommer upp idag - men annars en annan dag ;) Trevligt folk var där - lina, bettan, carro, mia, jessica, moa, grodan & jag - lite senare kom även älsklingen, tess, marie & jimmy! :D Tack för en grym lördagkväll! <3


SÖNDAG;

Jag mådde som jag förtjänade kan jag säga, verkligen piss! :P Blev hemma hela dagen men mot eftermiddagen begav jag & älsklingen oss till tess på födelsedagsfika :) Därefter åkte vi till tibblehallen för att se när de vita krigarna från caperio spöade pixbo wallerstam :D Till middag blev det en kebabtallrik & gud så gott det var! ;)

MÅNDAG;
Idag ska jag på diverse äventyr, ner till ica för att inhandla årets julskinka ;) Ikväll ska vi se på bio, luftslottet som sprängdes! :D Längtar! Ska även se om jag hinner kika på en vinterjacka, behöver verkligen en ny & dessutom hitta ett bra hårvax! Någon som provat björn axéns? Funderar på att testa det..

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Halvvägs till 44

Men unge då! jag har ju sagt åt dig vad du ska köpa för vax :P jag hoppas nu för din skulle att du inte köpt något himla fibervax, då blir jag galen på dig :P hehe

2009-12-22 @ 21:24:25
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0