ETT BIOBESÖK!

Kvällen igår spenderades i täby centrum, köpte ett hårvax som jag ville ha, som jag ska få av mamma i julklapp! Hoppas det är värt pengarna - 260 kronor för en liten burk! Tillägger då att det är inhandlat på en frisörsalong :) Och älsklingen lyckades även tappa sitt biokort som hon fått från jobbet, laddat med en del pengar ;) men det var en polis som tagit hand om det - tack för det!
Hur som helst, bio blev det i alla fall - luftslottet som sprängdes! :D Sista delen av stig larsson filmerna :) Tycker att den var bra, men jag gillar alla filmerna! :D

Snart ska jag äta lunch & sedan bege mig till älsklingens jobb & så blir det ännu mer shopping idag ;) Pengarna spenderas ju flitigt i dessa tider i alla fall, belive me! ;) Ska dessutom hämta biokortet som älsklingen tappade igår, så det blir ett möte med herr blå idag! ;)

Hoppas ni alla har det underbart i vårt vita land :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är duktig, det är ju så att man blir lite stolt över dig ju ;) hihi

2009-12-23 @ 14:35:52
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0