EN SÖNDAG!

IGÅR;

Firade födelsedag hemma hos katta igår som bjöd på mat & dryck - fylld fläskfilé & potatisgratäng - gottigott :) Spelade lite spel, bland annat "jag har aldrig.." haha, kul spel det där.. och en massa andra ;) Därefter blev det utgång på tegel men där var det inte mycket folk må jag säga :P Fanns dock en ganska underhållande människa där ändå så timmarna rullade på :P

IDAG;

Idag har det varit lugnt, sov hemma hos älsklingen.. Vi har mest bara legat i sängen & haft det mysigt.. Man var lite trött efter gårdagen, kom hem vid 03.30 ungefär :)

Nu är jag hemma hos mig & ska snart laga lite middag & sen kommer älsklingen till mig :) Jag är sugen på att hyra film & ha lite mys! :) Ligger efter, måste hyra wallander-skytten.. Vi brukar alltid hyra dem när dem släpps men den här månaden är vi visst lite sega ;)

Hoppas ni har en skön söndagskväll :)


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja :) Vi gick ut på kvällen några stycken och hade riktigt trevligt faktiskt.. :) sj då? Kram

2009-12-27 @ 17:10:29
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0